Spring naar content
Zorggroep Almere
Zorggroep Almere
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen
Topmenu
Facebook page opens in new windowLinkedin page opens in new windowInstagram page opens in new windowTikTok page opens in new window
Zoeken:
Zoeken
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen

  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media
Hoofdmenu
  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media

Cliëntenraad Almere Haven stelt zich voor

Je bent hier:
  1. Home
  2. Nieuws
  3. Huisartsenpraktijk De Haak
  4. Cliëntenraad Almere Haven stelt zich…

Wij zijn Wilma Deerenberg, Guus Hellingman en Judith Wijnen. We wonen allen in Almere Haven en zijn ook alle drie cliënt bij huisartsenpraktijk De Haak. Wij willen graag bijdragen aan het verbeteren van de gezondheidszorg in Almere Haven. Dit doen we door ons als vrijwilliger in te zetten voor de cliëntenraad Almere Haven.

cliëntenraad Almere Haven

Wat doet onze cliëntenraad Almere Haven voor u?

Zorggroep Almere én gezondheidscentrum De Haak vinden uw mening over de zorgverlening in De Haak belangrijk. Onze cliëntenraad is actief betrokken bij het meedenken over de kwaliteit van zorg in De Haak. Wij komen daarbij op voor úw belangen. Dit doen we op verschillende manieren:

  • We gaan met u in gesprek, om te horen wat u vindt van de zorg- en dienstverlening in De Haak. Ook horen we graag of u tips heeft voor verbeteringen. Hierover gaan we dan weer in gesprek met de manager Bedrijfsvoering (Manager) van De Haak.
  • Wij denken actief mee over de kwaliteit van zorg- en dienstverlening. Daarom volgen we aandachtig de ontwikkelingen in De Haak. Dit doen we onder meer in gesprekken met de Manager.
  • In deze gesprekken laten wij ons ook goed informeren over de zorgverlening (in De Haak en Zorggroep-breed).

Participatietafels: uw mening is belangrijk

In 2025 organiseert De Haak samen met ons een aantal zogenaamde Participatietafels. We gaan dan met elkaar in gesprek: de cliënten, cliëntenraad en zorgverleners. Bijvoorbeeld over de manier waarop De Haak met u communiceert over een nieuwe zorgverlener. Een gespreksleider leidt deze gesprekken. Over de uitkomsten van de gesprekken gaan wij in gesprek met de Manager. Als het nodig én mogelijk is, geven wij adviezen voor aanpassingen.

Over de Participatietafels delen we maandag 31 maart meer informatie via een nieuwsbericht op deze website.

Individuele klachten

Wij behandelen geen individuele klachten. Hiervoor kunt u terecht bij de betrokken medewerker of de Manager van De Haak. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u zich richten tot het Klachtenbureau van Zorggroep Almere. Hierover leest u meer op de pagina over het Klachtenbureau.

Contact

U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar cr.haven.ez@zorggroep-almere.nl. Wij beantwoorden uw mail zo snel mogelijk.

Gerelateerde berichten
Huisartsenpraktijk De Haak
Denk mee over de zorg aan kinderen en jongeren
14 oktober 2025
Clientenraad organiseert vier Koffietafels
Cliëntenraad organiseert vier Koffietafels in 2025
18 augustus 2025
Participatietafel cliëntenraad Almere Haven
De eerste Participatietafel: een verslag
17 juli 2025
Huisartsenpraktijk De Haak
Wilt u meedenken over verbeteringen voor de zorg in uw gezondheidscentrum De Haak?
31 maart 2025
Verloskundig Centrum Kroonspins
Verloskunde Zorggroep Almere wordt zelfstandig
17 maart 2025
Ons zorgaanbod
  • Gezondheidszorg
  • Woonzorgcentra
  • Wijkverpleging
Services
  • MijnGezondheid.net
  • Spreekuur.nl
Over ons
  • Over ons
  • Cliëntenraden
  • Klacht of compliment
  • Werken bij Zorggroep Almere
© 2025 Zorggroep Almere

Disclaimer | Cookie-instellingen | Privacy | Algemene voorwaarden