Ik wil melden wat er in mijn ogen beter kan, maar er verder geen contact over.
Ik wil een officiële klacht indienen.
Bent u (vertegenwoordiger van) een bewoner van een van onze woonzorgcentra?
Bent u niet tevreden over de zorg, de behandeling of het wonen in uw woonzorgcentrum? Dan kunt u dat ook melden aan een van onze cliëntencontactpersonen. Dat kan ook als u vertegenwoordiger bent van een bewoner. Een officiële klacht indienen is vaak niet nodig. De cliëntencontactpersoon helpt u uw probleem bespreekbaar te maken binnen het centrum, ondersteunt u bij de verwoording ervan en werkt samen met u toe naar een oplossing.

Geschilleninstantie
Heeft het indienen van uw klacht niet tot een bevredigende oplossing geleid, dan kunt u terecht bij een geschilleninstantie.
Kijk hier voor meer informatie.
Uw persoonsgegevens
Voor de verwerking en rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.