Wij willen graag dat alle inwoners van Almere zich ondersteund voelen bij de zorg voor hun gezondheid, in elke fase van het leven. Onze medewerkers en vrijwilligers spannen zich hier dagelijks voor in door goede, cliëntgerichte zorg en service te leveren. Om onze zorg en diensten continue te blijven verbeteren, vinden wij het erg belangrijk om te weten wat u van onze zorg vindt. Als u tevreden bent, maar zeker ook als u ontevreden bent.
Over het Klachtenbureau
De klachtenfunctionarissen van het Klachtenbureau luisteren graag naar u. Als u ontevreden bent dan geven de klachtenfunctionarissen ook uitleg over de klachtenregeling en bespreken ze met u wat de mogelijkheden zijn om de klacht te behandelen.
De klachtenfunctionarissen zijn onafhankelijk. Ze beoordelen uw klacht niet, maar zorgen ervoor dat de klacht voor inhoudelijke behandeling bij de juiste persoon of personen terechtkomt.
Hoe neem ik contact op met het klachtenbureau?
Niet tevreden met de klachtafhandeling?
Bent u niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan kunt u er ook voor kiezen uw klacht voor te leggen aan de Klachtencommissie, of aan een geschilleninstantie. Een klachtenfunctionaris kan u hierover informeren.
- Meer informatie over de Klachtencommissie.
- Meer informatie over verschillende Geschilleninstanties.
Klacht over onvrijwillige zorg
Wet Zorg en Dwang (Wzd)
Heeft u een klacht over onvrijwillige zorg? Een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon kan u ondersteuning bieden bij het doorlopen van de klachtenprocedure. Voor cliënten en bewoners van Zorggroep Almere is dit mevrouw Renuka Jagan. U kunt haar tijdens kantooruren op dinsdag, donderdag en vrijdag bereiken op 06 – 40 69 12 91 of via het e-mailadres r.jagan@zorgstemvertrouwenspersonen.nl.
- Meer informatie over onze cliëntenvertrouwenspersoon
