Spring naar content
Zorggroep Almere
Zorggroep Almere
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen
Topmenu
Facebook page opens in new windowLinkedin page opens in new windowInstagram page opens in new windowTikTok page opens in new window
Zoeken:
Zoeken
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen

  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media
Hoofdmenu
  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media

Minder beschikbaar door vertrek huisartsen

Je bent hier:
  1. Home
  2. Nieuws
  3. Huisartsenpraktijk De Spil
  4. Minder beschikbaar door vertrek huisartsen

Huisartsenpraktijk De Spil is tijdelijk minder goed beschikbaar dan normaal. Dit komt doordat enkele vaste waarnemers zijn gestopt. Een waarnemer is een huisarts die tijdelijk invalt, bijvoorbeeld bij ziekte, vakantie of drukte. Deze dokters zijn voor ons ontzettend belangrijk om voldoende zorg te kunnen bieden. Door hun vertrek hebben we nu minder artsen beschikbaar, en dat merkt u helaas ook.

We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom doen wij er alles aan om acute zorg goed beschikbaar te houden. Heeft u dringend medische hulp nodig? Dan kunt u gewoon bij ons terecht. Wel vragen we om uw begrip als het gaat om minder urgente klachten: daar kan de wachttijd wat langer zijn dan u van ons gewend bent.

Gezondheidscentrum De Spil

Wat kunt u zelf doen?

Om u toch zo goed mogelijk te helpen, willen we u wijzen op Spreekuur.nl. Hier kunt u online uw klacht beschrijven. Een huisarts van ons team bekijkt uw vraag en laat u weten wat u kunt doen of of er een afspraak nodig is. U hoeft dus niet te bellen of te wachten én vaak heeft u snel antwoord.

Door Spreekuur.nl te gebruiken, helpt u ook de praktijk. Uw verzoek komt digitaal binnen, en wij kunnen het op een rustiger moment zorgvuldig oppakken. Zo houden we de telefoonlijn vrij voor spoed en blijft er meer ruimte over voor mensen die dringend hulp nodig hebben.

De app Spreekuur.nl

De voordelen van Spreekuur.nl:

  • Altijd bereikbaar: U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week uw klacht insturen.

  • Geen wachttijd aan de telefoon: U hoeft niet te bellen of in de wacht te staan.

  • Veilig en betrouwbaar: Uw gegevens worden goed beveiligd en alleen gedeeld met zorgverleners van uw eigen praktijk.

  • Ontlast de praktijk: Uw verzoek wordt verwerkt op een moment dat het rustiger is, zodat we meer aandacht kunnen geven aan spoedzorg.

We zoeken nieuwe collega’s

Achter de schermen werken we hard aan een oplossing. We hopen zo snel mogelijk nieuwe huisartsen of waarnemers aan ons team toe te voegen. Bent of kent u iemand die interesse heeft om in onze huisartsenpraktijk te werken? Kijk dan op onze werkenbij-website van Zorggroep Almere.

Bedankt voor uw begrip en vertrouwen. Wij houden u op de hoogte via onze website.

Gerelateerde berichten
Griepprikken en pneumokokkenvaccinaties
De griepprikken en pneumokokkenvaccinaties komen eraan
29 september 2025
Vrouwenspreekuur
Vrouwenspreekuur bij huisartsenpraktijk De Spil
18 maart 2025
Buikecho laten maken
20 februari 2025
Gezondheidscentrum De Spil
Nieuw bij huisartsenpraktijk De Spil: Aanmeldzuil vanaf 10 juli!
12 juli 2024
Informatieavond huisartsenpraktijk De Spil
Informatiebijeenkomst over huisartsenzorg in De Spil een succes
8 maart 2024
Ons zorgaanbod
  • Gezondheidszorg
  • Woonzorgcentra
  • Wijkverpleging
Services
  • MijnGezondheid.net
  • Spreekuur.nl
Over ons
  • Over ons
  • Cliëntenraden
  • Klacht of compliment
  • Werken bij Zorggroep Almere
© 2025 Zorggroep Almere

Disclaimer | Cookie-instellingen | Privacy | Algemene voorwaarden