Spring naar content
Zorggroep Almere
Zorggroep Almere
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen
Topmenu
Facebook page opens in new windowLinkedin page opens in new windowInstagram page opens in new windowTikTok page opens in new window
Zoeken:
Zoeken
  • Voor medewerkers
  • Werken en leren
  • Inloggen

  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media
Hoofdmenu
  • Gezondheidszorg
    • Apotheken
    • Diëtisten
    • Huisartsenzorg
    • Alle gezondheidscentra
  • Wonen en Zorg
    • Alles over wonen bij Zorggroep Almere
    • Geriatrisch Expertisecentrum
    • Woonzorgcentrum Archipel
    • Woonzorgcentrum Castrovalva
    • Woonzorgcentrum Flora
    • Woonzorgcentrum De Kiekendief
    • Woonzorgcentrum De Overloop
    • Woonzorgcentrum Polderburen
    • Woonzorgcentrum Poortzicht
    • Leefgemeenschap De Toonladder
    • Woonzorgcentrum Zephyr
  • Wijkverpleging
    • Ambulante nachtzorg
    • Hospice voor mensen in de laatste levensfase
    • Longverpleegkundige in de wijk
    • Personenalarmering voor meer veiligheid
    • Casemanager dementie
    • Complexe wondzorg in de wijk
    • Technische Thuiszorg Verpleegkundigen
    • Thuisbegeleiding / Gespecialiseerde gezinsverzorging (GGV)
    • Wijkverpleegkundige
    • Zorgovereenkomst tussen u en Zorggroep Almere
    • Zorg Plus Thuis, persoonlijke zorg thuis
  • Over Zorggroep Almere
    • Contact
    • Organisatie
    • Kwaliteit van zorg
    • De cliëntenraden
    • Compliment of klacht
    • Nieuws en woordvoering
    • Social media

Bezoekers en familie zeer tevreden over onze Dagactiviteiten

Je bent hier:
  1. Home
  2. Nieuws
  3. Algemeen
  4. Bezoekers en familie zeer tevreden…

ontmoetenOndanks alle aanpassingen en beperkingen die de coronacrisis met zich meebrengt voor onze Dagactiviteiten, zijn bezoekers en hun naasten bijzonder enthousiast. Bezoekers geven de Dagactiviteiten in het laatste klantervaringsonderzoek een 8,5, de familieleden beoordelen de activiteiten zelfs met een 8,9! Scores waar wij heel blij mee zijn.

De vragen in het onderzoek gingen vooral in op de aangepaste organisatie van de Dagactiviteiten vanwege de coronacrisis. De activiteiten gaan nog wel door, maar soms in andere vorm en op één locatie in plaats van op zes locaties.

Bezoekers missen de gezelligheid, maar zijn blij met alternatieven

De 45 bezoekers die deelnamen aan het onderzoek tonen zich voor het grootste deel heel tevreden over de ondersteuning vanuit de Dagactiviteiten in aangepaste vorm. Telefonisch contact, huisbezoek en andere vormen van aandacht tijdens de lockdown worden zeer op prijs gesteld. “Fijn dat ik af en toe gebeld werd”, “blij dat ze langs kwamen met een presentje” en “ik miste de gezelligheid wel nu ik thuis moest blijven” zijn zomaar wat opmerkingen van bezoekers in het onderzoek. Ook over de locatie (Polderburen) heerst alom grote tevredenheid, hoewel men aangeeft de ‘eigen’ locatie soms wel te missen.

Het klantervaringsonderzoek ging ook in op zaken die los staan van de lockdown, zoals ondersteuning, inspraak en medewerkers. Daarover zijn bezoekers ook heel positief.

Familieleden ook erg tevreden

Aan het onderzoek deden ook 32 familieleden van bezoekers mee. Zij vinden het heel fijn dat hun familielid ondanks de beperkingen door de lockdown toch deel kon nemen aan de Dagactiviteiten, of op een andere manier contact heeft. Ook zij zijn in zijn algemeenheid zeer tevreden over de ondersteuning van de Dagactiviteiten tijdens de lockdown. Dingen als telefonisch contact, huisbezoek en wandelen met een medewerker worden goed gewaardeerd. “Er werd goed contact gehouden, telefonisch en, op afstand, aan de deur”, aldus een familielid. Ook over de locatie is men erg te spreken.

Ook over het activiteitenaanbod voor de lockdown, contactmogelijkheden, informatievoorziening en de medewerkers heerst zeer veel tevredenheid.

Interesse in onze Dagactiviteiten? Kijk hier voor meer informatie en meld u aan!

Gerelateerde berichten
Aangepaste apotheek openingstijden tijdens de feestdagen
1 december 2025
Ondertekening samenwerkingsovereenkomt Positief Gezond Almere
Almere bundelt krachten voor gezonde toekomst
16 oktober 2025
Mindfulness voor jongeren
Cursus Mindfulness voor jongeren (12-17 jaar)
29 september 2025
Cursus Mindfullness voor volwassenen
Cursus Mindfulness voor volwassenen
26 september 2025
Servicekantoor Zorggroep Almere
Zorggroep Almere vernieuwt haar Raad van Toezicht
18 september 2025
Cursus Parkinson
Cursus omgaan met ziekte van Parkinson
11 september 2025
Ons zorgaanbod
  • Gezondheidszorg
  • Woonzorgcentra
  • Wijkverpleging
Services
  • MijnGezondheid.net
  • Spreekuur.nl
Over ons
  • Over ons
  • Cliëntenraden
  • Klacht of compliment
  • Werken bij Zorggroep Almere
© 2025 Zorggroep Almere

Disclaimer | Cookie-instellingen | Privacy | Algemene voorwaarden