Ik wil in een persoonlijk gesprek vertellen hoe zaken in mijn ogen beter kunnen.

Ik wil melden wat er in mijn ogen beter kan, maar er verder geen contact over.

Ik wil een officiële klacht indienen.

 

Bent u (vertegenwoordiger van) een bewoner van een van onze woonzorgcentra?

Bent u niet tevreden over de zorg, de behandeling of het wonen in uw woonzorgcentrum? Dan kunt u dat ook melden aan een van onze cliëntencontactpersonen. Dat kan ook als u vertegenwoordiger bent van een bewoner. Een officiële klacht indienen is vaak niet nodig. De cliëntencontactpersoon helpt u uw probleem bespreekbaar te maken binnen het centrum, ondersteunt u bij de verwoording ervan en werkt samen met u toe naar een oplossing.

Ik ben heel tevreden en wil graag een compliment geven.

Geef een compliment

Vragen?

De klachtenfunctionarissen helpen u graag verder:
Klachtenbureau Zorggroep Almere
Postbus 10136 1301 AC Almere
T: 036 – 545 4002
E: klachtenbureau@zorggroep-almere.nl

Geschilleninstantie

Heeft het indienen van uw klacht niet tot een bevredigende oplossing geleid, dan kunt u terecht bij een geschilleninstantie.

Kijk hier voor meer informatie.